شرکت ابزار مدیکال تعمیرات تخصصی انواع ابزار های شارژی

پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی

تعمیر پیچ گوشتی شارژی در ابزار مدیکال

شرکت ابزار مدیکال با داشتن تیم با دانش‌فنی و سابقه درخشان در بخش تعمیرات ابزار شارژی اماده همکاری با شما میباشد.تعمیر انواع دریل شارژی با ضمانت تعمیر و فاکتور رسمی انجام میشود. بنابراین با خیال راحت می توانید اقدام به ثبت سفارش تعمیر ابزار خود کنید. تعمیر دریل شارژی، اره شارژی، بکس شارژی، پمپ شارژی، قیچی شارژی، هویه شارژی، هیتر شارژی، پنکه شارژی، ماشین شارژی، پیچ گوشتی شارژی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام میشود.

تعمیر تمامی برندهای پیچ گوشتی شارژی

ویژگیهای ابزار شارژی

سبک بودن، قابل استفاده بودن در مکانهایی که برق نیست، قوی بودن، کارکرد آسان، قیمت مناسب نسبت به مدلهای برقی تعدادی کمی از مزیتهای ابزار شارژی است.

تعمیر تخصصی پیچ گوشتی شارژی

تلفن کارگاه:۰۹۱۲۵۴۵۵۷۵۰

تلفن دفتر مرکزی تهران:۲۲۸۵۹۸۵۲

تلفن انبار تحویل کالا :۰۹۳۳۷۷۰۹۹۸۲

پیچ گوشتی شارژی ابزار محبوب و کاربردی

پیچ گوشتی شارژی یکی از پرطرفداترین و پرکاربردترین ابزارها در منازل و مشاغل است. استفاده از قابلیت پیچ خودکار با استفاده از این دستگاه‌ها باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می گردد. نکته بسیار هم که باعث محبوبیت این دستگاه شده است قابلیت حمل آسان و استفاده از باتری شارژی است.باتری قابل شارژ این پیچ گوشتی‌ها کمک می‌کند تا به راحتی اتصال به برق نواحی مخفی و دور از دسترس کار خود را انجام دهید.

در صورت خرابی پیچ گوشتی شارژی کافیست با ما در ارتباط باشید. در سریعترین زمان کارشناسان ابزارمدیکال پاسخگوی شما خواهند بود.

مدل های مختلف و زیادی از پیچ گوشتی شارژی در بازار وجود دارد.ما به تمامی این مدل ها و قطعات داخلی آن ها اشراف داریم و توانایی تعمیر آن ها را داریم. در صورتی که به مشکلی برخورد کرده اید با ما تماس بگیرید.

تعمیر قطعات اصلی و عمومی پیچ گوشتی شارژی

  1. باتری دریل شارژی
  2. دسته دریل شارژی (محل دست برای گرفتن)
  3. ماشه کنترل سرعت دریل شارژی
  4. چراغ LED در دریل شارژی
  5. دکمه راستگرد چپگرد در دریل شارژی
  6. سه نظام دریل شارژی
  7. کنترل گشتاور دریل شارژی
  8. سوئیچ انتخابگر دنده در دریل شارژی
  9. موتور دریل شارژی

در صورت بروز مشکل و خرابی پیچ گوشتی شارژی در هر یک از قطعات ذکر شده می توانید با کارشناسان ابزارمدیکال در میان بگذارید.مشکل و خرابی دستگاه شما را در سرعترین زمان ممکن بررسی خواهیم کرد.

تعمیرکار خبره برای تعمیر پیچ گوشتی شارژی

تعمیر تمامی برندهای پیچ گوشتی های شارژی بوش، آاگ، اینهل، ماکیتا، میلواکی، بوس، هابلو، شیاومی، کرون، ادون، هیوندای، رونیکس انجام میشود.اگر پیچ گوشتی شارژی شما جزو این برندهای نبود با ما تماس بگیرید. راهنمایی های لازم انجام میشود و کار پذیرش تعمیر دستگاه شما انجام می شود. فعالیت اصلی ما تعمیر ابزار آلات هست پس میتوانید روی تعمیرکاران خبره و دوره دیده ما حساب کنید.