شرکت ابزار مدیکال تعمیرات تخصصی انواع ابزار های شارژی

تعمیر جارو برقی

تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی منزل از خدمات مرکز تخصصی ابزارمدیکال است. یکی از ضروری ترین لوازم برقی خانه، جاروبرقی است و خرابی آن نظم زندگی را برهم می زند. البته، از جاروبرقی استفاده زیادی می شود و خراب شدن آن چندان غیر طبیعی به نظر نمی رسد. اما مهم ترین مسئله ای که در مورد تعمیر جاروبرقی وجود دارد، این است که باید از تعمیر کاری ماهر و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. به همین منظور، شاید نتوان به هر نوع مرکز و تعمیر کاری اعتماد کرد و باید در این خصوص دقت فراوانی داشته باشید.

تعمیر جاروبرقی در تهران

اگر ساکن تهران هستید و جاروبرقی شما خراب شده است و به دنبال مرکزی معتبر برای تعمیر هستید، میتوانید روی ابزارمدیکال حساب کنید. تعمیر جاروبرقی در اسرع وقت، با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت برای شما مشتری عزیز انجام میشود. کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی در منزل

جاروبرقی شما را در محل و منزل شما تعمیر میکنیم. با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را اعلام کنید، در صورتی که امکان تعمیر در محل شما وجود داشته باشد این خدمت برای شما انجام میشود و کارشناس به منزل شما اعزام می شود. برخی از مشکلات جاروبرقی ممکن است در منزل شما امکان انجام نداشته باشد، در این صورت دستگاه شما به کارگاه انتقال داده میشود و پس از تعمیر، تست و بررسی به شما تحویل داده میشود.

مشکلات رایج جاروبرقی

در ادامه به برخی از مشکلات رایج جارو برقی اشاره می کنیم:

این موارد برخی از رایج ترین مشکلات جاروبرقی هستند که معمولا  افراد با آنها مواجه می شوند. در صورت بروز هر مشکلی برای جاروبرقی شما، میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید. در سریع ترین زمان جارو برقی ما شما تعمیر می کنیم.

تعمیر تخصصی جارو برقی

در صورت خرابی جاروبرقی خانگی کافیست با ما در ارتباط باشید. در سریعترین زمان کارشناسان ابزارمدیکال پاسخگوی شما خواهند بود.

کم شدن قدرت مکش جاروبرقی

یکی از مشکلات رایج جاروبرقی، ضعیف شدن مکش این دستگاه است. عملکرد اصلی جاروبرقی این است که با مکش بالای خود تمامی زباله ها و گرد و غبار را به سمت لوله خرطومی کشیده و محیط را پاکسازی کند. یکی از شایع ترین دلایل کم شدن قدرت مکش جاروبرقی می تواند به خاطر قدیمی شدن دستگاه باشد. همچنین پر شدن کیسه زباله جاروبرقی، انسداد لوله خرطومی و عدم تعویض فیلتر دستگاه نیز می تواند از دیگر دلایل بروز این مشکل باشد. برای تعمیر جاروبرقی در این شرایط، بهتر است به فردی متخصص مراجعه کنید تا مشکل دستگاه را ریشه یابی کرده و آن را رفع کند. اما قبل از این کار، می توانید برخی موارد را همچون کیسه جاروبرقی و لوله خرطومی را بررسی کنید.

جرقه زدن جاروبرقی

یکی دیگر از خرابی و مشکلات رایج جاروبرقی، جرقه زدن آن است. از بارز ترین دلایل این مشکل می توان به سوختگی موتور جاروبرقی، خرابی آرمیچر و اختلال در اتصالات مدار دستگاه اشاره کرد. البته، خرابی کلکتور جاروبرقی نیز می تواند علت بروز این مشکل باشد. کلکتور به عنوان رسانای برق در جاروبرقی عمل کرده و هر گونه خرابی و اختلال در عملکرد این قطعه می تواند منجر به جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.

روشن نشدن جاروبرقی

وجود قطعی یا اتصالات در سیم و دوشاخه جاروبرقی می تواند منجر به روشن نشدن دستگاه شود. برای تعمیر جاروبرقی در شرایط، بهتر است ابتدا از عدم قطعی سیم دستگاه مطمئن شوید. برای این کار باید بدنه جاروبرقی را باز کرده و سیم کشی های داخلی جاروبرقی را بررسی کنید و مطمعن شوید که این سیم ها، برق را به خود می گیرند. این کار را می توانید به وسیله ولتمر انجام دهید. خراب شدن سیم جمع کن نیز می تواند از دیگر دلایل روشن نشدن جاروبرقی باشد. چرا که در این صورت شاخک های این قطعه به قرقره دستگاه متصل نمی شود و برق وارد دستگاه نخواهد شد. در صورت بروز این مشکل، بهتر است برای تعمیر جارو برقی خود از فردی متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

از کار افتادن ناگهانی جارو برقی

از کار افتادن ناگهانی جاروبرقی عمدتا به دلیل سوختگی موتور و یا برد دستگاه صورت می گیرد. همچنین اگر مدت زمان طولانی از این دستگاه استفاده کنید، بدون این که استراحتی به آن دهید، جاروبرقی شما به دلیل تحمل فشار بالای انرژی و داغ شدن بیش از حد، به طور ناگهانی خاموش خواهد شد. در این صورت برای تعمیر جارو برقی خود به مرکزی مطمئن مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما به دقت ریشه یابی و در صورت نیاز، تعمیر شود.

بوی سوختگی جارو برقی

بلند شدن بوی سوختگی از جاروبرقی نیز می تواند به دلیل داغ شدن بیش از حد دستگاه، سوختگی یا نیم سوز شدن موتور، پاره شدن تسمه، پر شدن کیسه زباله دستگاه، کثیف بودن فیلتر دستگاه، خراب شدن فن و بسیاری از موارد دیگر باشد. در چنین شرایطی، نباید خودتان اقدام به تعمیر جاروبرقی کنید. چرا که این مشکل کمی پیچیده بوده و هر گونه دستکاری می تواند منجر به خرابی کامل دستگاه شود.

داغ شدن بیش از حد دستگاه

اگر هنگام کار کردن با جاروبرقی، متوجه شدید که دستگاه شما بیش از حد داغ شده تا جایی که نمی توانید به آن دست بزنید، سریعا جاروبرقی را خاموش کرده و مدتی به آن استراحت دهید. اگر باز هم این مشکل تکرار شد، حتما به تعمیر کاری خبره، جهت تعمیر جاروبرقی خود مراجه کنید. از علت های داغ شدن بیش از حد جارو برقی می توان به مشکلات برق محیط، خرابی موتور، قدیمی شدن دستگاه، سوختگی برد و خرابی فن اشاره کرد. البته دلایل دیگری هم می تواند منجر به بروز این مشکل باشد که باید توسط یک فرد متخصص بررسی شود.

صدای ناهنجار جاروبرقی

جاربرقی هنگام کار کردن، صدای نسبتا بلندی دارد. اما در برخی مواقع، این صدا گوش خراش و خشن به نظر می رسد و نشان دهنده مشکلی در دستگاه است. هر گونه اختلال در عملکرد پروانه های دستگاه، نگهدارنده های لاستیکی و خرابی فن می تواند باعث ایجاد صدای گوش خراش جاروبرقی شود. همچنین قدیمی شدن و اتمام طول عمر جاروبرقی، روغن کاری نشدن قطعات دخلی و برخی دلایل دیگر نیز در بروز این مشکل موثر خواهند بود.

پاره شدن لوله خرطومی دستگاه

ورود جسمی نوک تیز به داخل لوله خرطومی جاروبرقی موجب پارگی آن خواهد شد. پاره شدن لوله خرطومی جاروبرقی می تواند عملکرد کلی جاروبرقی را تحت تاثیر قرار دهد. چرا که در این صورت مکش جاروبرقی کند خواهد شد و موتور دستگاه برای بالا بردن قدرت مکش خود، فشار بیشتری را تحمل خواهد کرد. پس در این صورت، تا اطلاع ثانوی از جاروبرقی خود استفاده نکنید و اقدامات لازم جهت تعمیر جاروبرقی را انجام دهید.

تعمیر جاروبرقی با برندهای مختلف

در این مرکز تعمیر جاروبرقی در انواع برند و مارک صورت می گیرد. برند هایی همچون:

 

تعمیر جاروبرقی

تعمیر جارو برقی در ابزار مدیکال

در این مرکز، تمامی خدمات جاروبرقی اعم از تعمیر قطعات مختلف دستگاه، تعویض و ارائه مشاوره های لازم جهت بررسی مشکل دستگاه، به شما ارائه می شود. در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم، جهت تعمیر جارو برقی شما سریعا اقدام خواهند کرد. در این مجموعه، تعمیر برند های مختلفی از جاروبرقی اعم از ال جی، سامسونگ، بوش، پاناسونیک، پارس خزر و بسیاری از برند های دیگر انجام می شود. علاوه بر تعمیر جاروبرقی، تعمیرات دیگری همچون تعمیر تجهیزات پزشکی و صنعتی نیز در مرکز ابزار مدیکال انجام می شود. تمامی تکنسین و تعمیر کاران تیم ابزار مدیکال از مجرب ترین افراد بوده و مشکلات شما را به بهترین نحو، رفع خواهند کرد. شرکت ابزار مدیکال تحت مدیریت مهنس زمانی، کارشناس تعمیر تخصصی تجهیزات پزشکی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.