شرکت ابزار مدیکال تعمیرات تخصصی انواع ابزار های شارژی

تعمیر اره پزشکی

تعمیر اره پزشکی

تعمیر اره و قیچی پزشکی

اره و قیچی ارتوپدی گچ بری وسیله ای بسیار ضروری و مهم در شاخه ارتوپدی است. اره و قیچی ارتوپدی گچ بری پزشکی وظیفه بریدن گچ دست بیمار را بر عهده دارد. اره و قیچی ارتوپدی گچ بری انواع مختلفی دارد که می توان به نوع برقی و دستی آن اشاره نمود. اره و قیچی ارتوپدی گچ بری توسط کمپانی های تولید قطعات و تجهیزات پزشکی تولید می شود. این محصول دارای تیغه هایی با جنس های مختلف است.

تعمیر اره پزشکی و جراحی

استفاده از  ابزارهای برقی نظیر اره پزشکی توسط کادر درمان در برخی از بخش ها ضروری است. استفاده از اره پزشکی سالم و باکیفیت در بیمارستان بسیار مهم است چرا که مستقیم با سلامتی بدن انسان ارتباط دارد. برای مثال از کاربردهای اره پزشکی در شکل دادن به سطح استخوان در برخی از مواقع است. اره باید توسط یک متخصص به صورت دوره ای سرویس شود و ایرادات احتمالی رفع شود. مهندس زمانی همراه با کادر مجربی که در ابزار مدیکال دارد این خدمت را به بیمارستان ها و درمانگاهها ارائه می دهد. برای ارتباط با تکنسین و کسب اطلاعات بیشتر از راههای ارتباطی موجود در سایت استفاده کنید.

تعمیر اره پزشکی دستی و برقی

همانطور که گفته شد اره و قیچی ارتوپدی گچ بری دارای دو نوع دستی و برقی است. بهترین نوع اره و قیچی ارتوپدی گچ بری نوع برقی آن است. این نوع اره ها برخلاف ترس و دلهره ی بیماران که نشات گرفته از فیلم های ترسناک است، دقت برش گچ و سرعت عمل شخصی که این کار را انجام می دهد بالاتر می برد. خود اره و قیچی ارتوپدی گچ بری برقی نیز دارای حالت کنترل میزان برش است که این قابلیت در نوع دستی اره و قیچی ارتوپدی گچ بری نیست. در ابزارمدیکال تعمیر هر دو نوع دستی و برقی انجام میشود. در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل شده است با ما تماس بگیرید.

خدمات تعمیر اره پزشکی ابزارمدیکال

هزینه تعمیر اره پزشکی چقدر است؟

تعرفه ثابت و یکسانی برای تعمیر اره پزشکی وجود ندارد و نمی توان یه فاکتور را برای همه صادر کرد. پس از بررسی کالا توسط تکنسین مربوطه هزینه دقیق به مشتری اعلام می شود. نرخ تعمیرات بر اسا تعرفه مصوب اتحادیه تعیین می شود و کاملا شفاف است. در صورت درخواست مشتری فاکتور رسمی ارائه میشود.

مشکلات رایج اره پزشکی

از ساده ترین ابزار تا پیشرفته ترین نوع ابزار نیاز به سرویس و نگه داری دارد. این ابزارها ممکن است دچار خرابی، ایراد در عملکرد و مشکل شوند. برخی از خرابی های رایج را در لیست زیر آورده ایم، اگر برای دستگاه شما هم این مشکلات پیش آمده است یعنی نیاز به یک تعمیرکار دارید.

اگر برای اره پزشکی شما نیز مشکلی شبیه موارد ذکر شده اتفاق افتاده است می‌توانید با تماس گرفتن درخواست تعمیر خود را ثبت کنید. همکاران ما در واحد تعمیرات ابزارمدیکال با شما تماس خواهند گرفت.

تعمیر اره ارتوپدی و اره جراحی

در صورتی که در بخشی از بیمارستان یا درمانگاه فعالیت می کنید که از اره پزشکی زیاد استفاده می کنید ناگزیر نیازمند ارتباط دائمی با یک متخصص تعمیر اره پزشکی هستید. نیازمند تیمی هستید که کاربلد، حرفه ای، دوره دیده و باتجربه باشد و در انجام خدمات خوش قول و سریع باشد. مجموعه ابزار مدیکال این خدمت را به طور تخصصی به شما ارائه می دهد. در صورت خرابی یا نیاز به سرویس دوره ای اره پزشکی و جراحی با ما تماس بگیرید، در کمترین زمان تعمیر و به شما تحویل می دهیم.

تیغه اره و قیچی ارتوپدی گچ بری

بهترین نوع تیغه اره و قیچی ارتوپدی گچ بری نوع استیل و ضد زنگ آن است. این تیغه های استیل و ضد زنگ دو حسن دارند:

تیغه اره پزشکی به راحتی کند نمی شود

تیغه اره پزشکی به زودی و به راحتی کند نمی شود. چرا که اگر تیغه اره و قیچی ارتوپدی گچ بری کند شود، عمل بریدن گچ بیمار را سخت و گاهی هم خطرناک می کند.

تیغه اره پزشکی ضد زنگ است

حسن بعدی تیغه اره پزشکی ضد زنگ بودن آن است. این تیغه ها به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن در مجاورت با هوا دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند.

تعمیر تجهیزات پزشکی اره و دریل

مرکز تخصصی تعمیر اره پزشکی در تهران

مهندس زمانی به همراه کادر متخصص آماده همکاری با بیمارستانها،درمانگاهها، اشخاص و شرکتها است. ابزارمدیکال خدمات تخصصی زیر را ارائه می دهد: