شرکت ابزار مدیکال تعمیرات تخصصی انواع ابزار های شارژی

تعمیر دریل پزشکی

تعمیر دریل پزشکی

تعمیر دریل پزشکی

دریل پزشکی یکی از ابزارهای ضروری برای عمل های ارتوپدی است. این دریل تفاوت بسیاری با دریل شارژی معمولی دارد. این دریل ها دارای بدنه از جنس تیتانیوم یا آلیاژهای آلومینیوم و استیل هستند تا در برابر دمای ۳۰۰ درجه دستگاههای استرلیزه مقاومت داشته باشند. این تیپ دریل ها دارای باتری قابل شارژ با راندمان کاری بسیار بالا هستند که در طول عمل یاری دهنده جراحان باشند.

تعمیر تخصصی دریل پزشکی

به کارگیری دریل پزشکی توسط نیروی انسانی و کادر بهداشت و درمان امری طبیعی است. دریل پزشکی برقی نیز مانند سایر لوازم برقی دچار مشکل و خرابی میشود. علاوه بر این دریل پزشکی نیازمند سرویس دوره ای در بازه زمانی مشخص است. هر بیمارستان و ارگان بهداشتی نیازمند پشتیبان فنی متخصص برای انجام سرویس دوره ای و انجام تعمیرات لازم است. مهندس زمانی با تیم متخصص خود در ابزار مدیکال این خدمت را به بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز بهداشت و درمان و … ارائه می دهد. میتوانید با خیال راحت تعمیر دریل پزشکی خود را به این مرکز بسپارید تا سریعترین زمان کار شما انجام شود. برای ارتباط با تکنسین و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تعمیر دریل پزشکی بیمارستانها

مرکز ابزارمدیکال آماده عقد قرارداد برای تعمیر دریل و اره پزشکی مراکز بهداشتی و درمانی است. این مرکز به مدیریت مهندس زمانی سابقه درخشان، تجربه بالا و تخصص منحصر به فردی در تعمیر تجهیزات پزشکی دارد. اگر مرکز بهداشتی و درمانی هستید و به دنبال مرکزی معتبر برای سرویس و نگهداری ابزارآلات خود هستید میتوانید روی ما حساب کنید.

هزینه تعمیر دریل پزشکی

در مورد هزینه تعمیر دریل پزشکی باید گفت که تعرفه ثابتی وجود ندارد و نمی توان مبلغ دقیقی را برای تعمیر دریل پزشکی بیان کرد. محاسبه هزینه دقیق پس از بررسی کالا خدمت شما اعلام می شود. میزان و نوع خرابی دستگاه، قطعه ای که باید تعویض یا تعمیر شود روی هزینه کل موثر است. نرخ تعمیرات بر حسب تعرفه مصوب اتحادیه تعیین می شود و کاملا شفاف است.

خدمات تعمیر دریل پزشکی

مشکلات رایج دریل پزشکی

ابزارها هر چقدر هم که حرفه ای، محکم، با کیفیت و از برند معتبر باشند باز هم نیاز به سرویس دوره ای و تعمیر دارند. برخی از مشکلات رایج دریل پزشکی را در زیر آورده ایم، در صورتی که با این موارد یا بیشتر مواجه شدید با ما تماس بگیرید.

در صورتی که با موارد بالا مواجه شدید با سایر موارد و خرابی برای دستگاه شما پیش آمد از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

تعمیر تجهیزات پزشکی اره و دریل پزشکی

مرکز معتبر در تهران برای تعمیرات دریل پزشکی

اگر به دنبال مرکزی معتبر برای انجام تعمیرات دریل پزشکی بیمارستان یا مرکز خود هستید، میتوانید روی ابزارمدیکال حساب کنید تا این کار را برای شما به نحو احسن انجام دهد. با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید. ما با مراکز معتبر و متعددی در تهران همکاری داریم و تخصص ما تعمیر تجهیزات پزشکی است. تیم مجرب ما آماده همکاری با بیمارستان ها و تمامی ارگان هایی هست که تجهیزات پزشکی استفاده می کنند و نیاز به تعمیر و سرویس دوره ای دستگاهها دارند. کافی است یکبار به ابزار مدیکال اعتماد کنید تا همکاری طولانی مدت با رضایت طرفین شکل بگیرد.