شرکت ابزار مدیکال تعمیرات تخصصی انواع ابزار های شارژی

تعمیر دوربین چشمی(تعمیر هدکمرا)

تعمیر دوربین چشمی

تعمیر کمرا هد اندوسکوپ 

سر دوربین آندوسکوپ جهت اتصال به قسمت انتهایی آندوسکوپ که از انعطاف بالایی برخوردار است طراحی شده است. این دوربین ها دارایی سنسورهایی هستند که در سر انتهایی اندوسکوپ نصب شده اند. سیگنال گرفته شده به وسیله  فیبر نوری به انتهای اندوسکوپ منتقل می شود و سپس به پردازنده تصویری ارسال می شود. دوربین های ویدئویی کمرا هد برای ثبت تصویری یافته های آندوسکوپی و یا برای نمایش تصاویر در جهت تشخیص بیماری و یافتن روش های درمان و یا جراحی مناسب از طریق آندوسکوپ استفاده می شوند.امکان عملکرد نادرست و اشتباه این دوربین و سنسور وجود دارد.سرویس دوره ای و انجام تعمیرات دوربین چشمی توسط مجموعه ابزارمدیکال انجام می شود. در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی دوربین چشمی پزشکی از راههای ارتباطی موجود در سایت استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما به محل اعزام شوند.

تعمیر تخصصی دوربین چشمی (Endoscope Camera Head)

در صورت خرابی دوربین چشمی کافیست با ما در ارتباط باشید. در سریعترین زمان کارشناسان ابزارمدیکال پاسخگوی شما خواهند بود.

نحوه استفاده از دكمه هاي روي كمرا هد

1.طبق تنظيمات سازنده محصول با نگه داشتن دكمه به مدت دو ثانيه عمل  وایت بالانس انجام مي شود.

2.با استفاده دكمه های تنظیم مي توانيد طبق تنظيم دلخواه خود، نور يا زوم تصوير را زياد يا كم نماييد.

اخطار کارشناسان ابزارمدیکال : از تا كردن و ايراد فشار به كابل كمرا جدا خودداري فرماييد و دقت فرماييد كمرا و كابل آن را در مجاورت اشيا تيز و برنده قرار نداشته باشد.

تعمیر دوربین معمولی و حرفه ای

دوربین های خیلی ساده تا حرفه ای و پیشرفته ممکن است نیاز به تنظیم و تعمیر داشته باشند. خرابی، ایراد و کالیبره کردن دوربین دوچشمی برای یک مارک خاص نیست و برای تمامی این برندها پیش می آید. اگر برای دوربین شما هم این مشکلات پیش آمده است و نیاز به یک مشاور و تعمیرکار حرفه ای دارید با ما تماس بگیرید. مشاوره قبل از تعمیر ابزارمدیکال رایگان است و در صورت نیاز کارشناس به محل اعزام میشود.