شرکت ابزار مدیکال تعمیرات تخصصی انواع ابزار های شارژی

تعمیر دستگاه فور

تعمیر دستگاه فور

تعمیرات دستگاه فور در مرکز معتبر

فور یا آون، دستگاهی است که برای ضدعفونی کردن لوازم پزشکی و آزمایشگاهی استفاده می‌شود. این دستگاه با تولید حرارت خشک مواد آلوده کننده مثل باکتری ها و ویروس ها را از بین می‌برد. دستگاه فور در فعالیت های آزمایشگاهی، پزشکی و صنعتی اهمیت دارد، اما با گذشت زمان به دلیل خرابی و فرسودگی این دستگاه ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کند. علاوه بر این، دستگاه فور به سرویس دوره ای در بازه زمانی مشخص نیاز دارد. مجموعه ابزار مدیکال با در اختیار داشتن تیم حرفه ای، با تجربه و متخصص، تعمیر دستگاه فور را با مناسبترین قیمت و در کمترین زمان و به بهترین شکل انجام می‌دهد. کافیست به وسیله راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و تعمیر دستگاه فور خود را به ما بسپارید.

تعمیر تخصصی فور

تعمیر دستگاه فور در انواع مختلف

دستگاه فور انواع مختلفی دارد. تعمیر هر نوع از آن نیازمند دانش و تخصص تعمیرکاران در فناوری این دستگاه هاست. در ادامه به برخی از انواع این دستگاه می‌پردازیم:

1. فورهای استریل کننده خشک: این نوع فور با تولید حرارت خشک لوازم را ضدعفونی می‌کند و معمولا دمای آن به ۱۶۰ تا ۱۸۰ درجه سانتی گراد می‌رسد.

۲. فورهای ضدعفونی کننده با اشعه فرابنفش: این فور ها با استفاده از اشعه فرابنفش مواد و سطوح حساس را ضدعفونی می‌کنند.

۳. فور های چندمنظوره: این نوع فور چند کاره است و برای ضدعفونی کردن، خشک کردن و… استفاده می‌شود و قابلیت های مختلف دارد.

۴. فورهای بخاری: فور های بخاری، با استفاده از بخار پرفشار آب مواد را ضدعفونی می‌کنند. این روش برای موادی که به حرارت حساس هستند نامناسب است و معمولا از روش حرارت خشک سریعتر است.

۵. فورهای آزمایشگاهی با قابلیت کنترل زمان و دما: فور های آزمایشگاهی امکان کنترل زمان و دما را دارند و مناسب ضدعفونی کردن لوازم حساس هستند.

کارشناسان ما در ابزار مدیکال آماده تعمیر دستگاه فور با هر ظرفیت و نوعی در کمترین زمان هستند. برای دریافت مشاوره رایگان، سرویس و تعمیر دستگاه فور با ما در ارتباط باشید.

مشکلات رایج دستگاه فور

اگر دستگاه شما هر کدام از این مشکلات را دارد باید آن را در کمترین زمان تعمیر کنید. تعمیر به موقع دستگاه فور به بیشتر شدن عمر و کارایی آن کمک می‌کند.

نرسیدن به دمای مطلوب

اگر دستگاه فور به دمای تنظیم شده نمی‌رسد یا مقدار دما مرتبا زیاد و کم می‌شود نیاز به تعمیر دارد.

نشت هوا و حرارت

اگر عایق ها آسیب ببینند یا درب دستگاه کامل بسته نشود ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر باشد.

مشکل در کنترل دما

اگر ترموستات یا سنسور دما درست کار نمی‌کند باید بررسی و تعمیر شود.

تولید صداهای غیرعادی

اگر دستگاه صداهای غیر عادی تولید می‌کند ممکن است موتور یا فن خراب شده باشد.

بروز خطاهای الکتریکی

در صورت بروز خطا های الکتریکی مثل خاموش شدن ناگهانی دستگاه، سیستم الکتریکی دستگاه بررسی شود.

بوی سوختگی و آلودگی داخلی

اگر بد یا سوختگی از داخل دستگاه حس می‌کنید اجزاء داخلی باید بررسی و تمیز شوند.

خرابی المنت‌های حرارتی

اگر المنت های دستگاه بسوزند، خراب شوند و به اندازه کافی حرارت تولید نکنند باید آنها را تعویض کنید.

خطا در انجام برخی مراحل

اگر دستگاه مراحلی مثل خشک کردن یا ضدعفونی کردن را درست انجام نمی‌دهد نیاز به تعمیر دارد.

خرابی نمایشگر و پنل کنترل

اگر نمایشگر و پنل کنترل درست کار نمی‌کنند، پاسخ نمیدهند یا اطلاعات نادرست نشان می‌دهند باید آنها را تعمیر یا جایگزین کنید.

هزینه تعمیر دستگاه فور چقدر است؟

نوع خرابی، نوع دستگاه و قطعات یدکی لازم در هزینه تعمیر دستگاه فور تاثیر دارد و تعرفه ثابتی وجود ندارد. مشکلات جزئی مثل تعویض لامپ و تنظیم دما هزینه کمتری دارند اما تعویض قطعات داخلی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. هزینه دقیق تعمیرات بعد از بررسی دستگاه توسط متخصص اعلام می‌شود. نرخ تعمیرات با تعرفه مصوبه اتحادیه تعیین می‌شود.

مرکز معتبر برای تعمیر دستگاه فور در تهران

دستگاه فور یکی از تجهیزات مهم برای ضدعفونی کردن لوازم پزشکی در محیط های بهداشتی است. اگر در محل کار با این دستگاه سر و کار دارید می‌توانید برای تعمیر، سرویس و دریافت مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید. مرکز تخصصی ابزار مدیکال با نزدیک به ده سال سابقه درخشان در تعمیرات و نگهداری تجهیزات پزشکی تعمیر دستگاه فور، تعمیر انکوباتور و … شما را با بهترین نیروهای متخصص، ارزانترین قیمت و در سریعترین زمان ممکن انجام می‌دهد.